Jungfrufärden

Oj oj oj vilken känsla! Att köra sin egna bil till jobbet idag. Känns verkligen jätte skumt! Nästan så jag hade glömt bort hur man gjorde haha!!
Spinner som en liten katt gör hon också!! Åh jag är så stolt över min Rasmus så ni anar inte!! Sist jag såg växellådan så låg den i 1000 delar i garaget och nu sitter den i min bil, hel och fungerande! Han är så duktig på allt han gör! Kommer nog aldrig sluta förvånas av hur mycket han egentligen kan den där lilla plutten jag är förlovad med :D

Puss & kram från en lycklig tjej!

 

Kommentarer
Postat av: Patricia

Han e himla bra min bror <3 men så har han oxå nån som han älskar som ger han massa energi :-)



KRAMISAR

2012-05-16 @ 13:18:00 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0