Klänning vs Bilbatteri

image description
Fy fasiken vad irriterande...
Idag på lunchen så hittade jag min klänning som jag har letat efter som en tok huuur länge som helst. Den tog slut i alla butiker & på nätet när den först kom. Så jag har suttit och googlat, lusläst varje klädsida på nätet och alla butiker efter en likadan eller liknande men inget napp någonstans. Och NU idag när jag verkligen inte alls har råd att lägga några som helst pengar på kläder. Då dyker den upp mitt framför näsan på mig! Sjukt irriterande och jag blir så Depp. Hade det inte vart för idiotbilen och ett måste till nytt bilbatteri....
Men jag har kalas på söndag och har önskat mig ett presentkort därifrån så jag hoppas hoppas hoppas på att jag får nått :) och sen är det bara hoppas att den finns kvar i min storlek :S sist tog dom ju slut på nolltid..

Livet är orättvist :|

Faan...

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0