Tattoo

 

Har länge funderat på vad min nästa gadd ska bli och vart den ska hamna. Jag har typ tiotusentals idéer som jag mer än gärna hade gjort på kroppen!! Nu nu nu! Min kropp skriker efter lite bläck i skinnet. Galet att man kan bli så Beroende av smärta.
Men en sak jag länge har velat göra är en "kompistatuering" och jag vet även med vem! ;) för jag vet ju att hon vill ha en sån och jag vill ha en sån! Två flugor i en smäll! Hade vart himla käckt! Nu ska hon bara följa med på min ide här också haha!
image description
image description
OBS! Bilderna har inget med våran framtida tatuering att göra! Jag har lärt mig innan att aldrig nämna eller visa vad jag vill göra, för då sitter den på nån annan innan mig.. Och då blir jag sneeeee ;) förutom vid kompistatuerigen då ;) hehe!
Så tyvärr, vad jag har i mina tattootankar får ni tyvärr vänta med tills den dagen den sitter på min kropp! :)

Ciao!

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0