ToR

Sitter på bussen, åter igen! Känns inte som jag gör något annat vissa dagar! Katastrof med allt pendlande hela tiden. Nåja. Ska in och jobba några timmar och sen ska jag tagga utgång med mina tjejer!! Får väl se vart det bär av ;) man vet ju aldrig riktigt vad som kan hända när vi är i farten ;) slänger nog upp en party outfit senare efter jobbet! Om jag kommer ihåg men ska allt försöka för eran skull ;)
image description
Åh btw! Är det nån som tittar på skit big brother i år eller. Jag blir seriöst bara argare och argare ju längre tiden går! Den där jävla Marcello alltså. Någon måste ju lära han lite vett så kanske det kan bli Man utav honom också nångång i framtiden! Jäkla pojkspoling. Har sagt det förut och jag säger det igen, hade jag fått vart i huset så hade det blivit andra bullar. Ursha!
Och jag kan ju säga de att hade JAG fått det där jäkla hånflinet när man är ledsen så hade han åkt på en rak höger! *andas*

Nog om det!! Ska bara ha braaaa energi idag :) trevlig lördag gott folk!
Puss

 

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kollar på BB och när Marcello vart otrogen här om dagen så kokade jag och stackars Daniel (min sambo) fick sig nästan en utskällning för att jag vart så arg.

Så nu längtar jag bara till finalen ikväll och hoppas den där Jennifer åker och att Annika bett Marcelo flyga och fara! Idiot är vad han är, en bortskämd ungjävel som borde få lära sig lite vett!

Punkt!



Trevlig kväll!



Kram Johanna

2012-05-06 @ 20:28:19 // URL: http://johannalundsrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0