Torsdagsbesök

God Morgon mina lovers & haters! :) idag får vi riktigt finbesök på jobbet av ingen mindre än Sverigechefen + några till högt uppsatta inom DM! :) ska bli jäkla kul faktiskt. Alltid lika roligt när dom kommer, speciellt nu också när det går såå bra för just vår butik ;) bäst i väst - yes! Hehe!
image descriptionimage description
Sen efter det kommer väl arbetsdagen flyta på som vanligt skulle jag tro om inget oförutsett händer men det tror jag inte!!
Men sen när jag kommer hem ska jag nog baskemig våga mig på håret mitt.. Köpte blekning igår så får väl se hur detta går haha! Hjälp! Aja man lever bara en gång och det är något mitt hår verkligen får känna av ;)
Jaja life's a bitch and then you die (som dom sjöng en gång) så lika bra att njuta till fullo!!

Ska även passa på att stortGratta min partner-in-crime Sandra Dee för godkänd fysiktenta ;) no more Vbg for you My dear!! :) jag är glad för din skull och hoppas du kommer in på den skola du vill :) puss
Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Åhh! Tack hjärtat! Helt sjukt ju! :O Hihi! Love you!

2012-05-31 @ 10:38:41 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0