Train

image description
Åh sitter verkligen i valet och kvalet! Den 5/7 åker min mamma & min syster+barn upp till min bror i Stockholm! Jag vill så hemskt gärna följa med, schemat är fixat och allt. Det enda som saknas är biljetten upp....och hem. Men har suttit och kollat runt lite idag och det är verkligen svindyrt! Vad faan har hänt?! Förr när jag jämnt åkte upp köpte vi biljetter för 600 ToR och nu kostar den billigaste biljetten typ 1000 spänn!! Vafaan? Har kollat lite på flyg också men då måste jag ta mig till Landvetter (=extra kostnad) + att jag måste ta mig från Arlanda in till Sthlm city sen (=extra kostnad) så det blir ju inte heller så billigt :(
Det är detta som svider lite för jag har egentligen inte råd alls att lägga dom pengarna på bara resa. Inte eftersom att jag VET att augustimånad kommer bli snål :/ tråkigt men sant! Hatar verkligen att inte vara fast anställd... Suck!

Det finns inte någon där ute som vet någon sida som har billiga resor mellan Gbg-Sthlm??

 

 

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

tradera? eller funkar det inte längre?

2012-05-30 @ 23:47:42 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0