What to Expect When You're Expecting

image description
Eftersom det är jag som fyller år idag så är det inte mer än rätt att jag ska få välja film när vi ska på bio! :) mycket riktigt. Haha! Älsklingen kommer att döda mig. Hihi!

Handling enligt SF:
Följ med fem par på väg in i föräldrarskapet - en hisnande resa fylld av skratt, oväntade vändningar, våndor och allmänt kaos.
Tv-kändisen Jules inser snabbt att det högpresterande livet inte är någonting jämfört med graviditeten. Wendy får en släng av hormonerna som hon sent kommer att glömma och hennes man Gary kämpar förgäves för att inte verka sämre än alfahane-pappan som väntar tvillingar med en ung troféhustru Holly och Alex planerar att adoptera och Holly är beredd att resa jorden runt för att göra det möjligt medan Alex är tveksam och skickas till ”the dudes group” för att dämpa paniken och få stöd.

image descriptionimage description
Jag kommer iallafall skratta och det tror jag nog att älsklingen kommer att göra också ;)
Undrar om han kommer ta det som en pik ;) haha ! Så himla roligt men jag fyller faktiskt bara år en gång om året så har får helt enkelt bara ta en för laget nu :)
image descriptionimage description
image descriptionimage description

Nu börjar den!!! Hörs om två timmar!! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0