Time to go home!

Då slog klockan äntligen 19.00 och vi fick stänga butiken.. Sitter på tåget nu och väntar på avgång och jag vill bara hem hem hem.. Har så jäkla ont i fötterna så jag börjar nog snart grina tror jag. För små skor. Men jag har inga andra vinterskor så måste bita ihop och gå i dessa. Det är INTE skönt vill jag lova.... Lönen kommer inte förän på fredag. Jag kommer dö innan dess..... Faan!

Till något helt annat då.. Jag tog bort en "vän" från fb idag. Orkade helt enkelt inte med sånna fjanterier längre. Borde egentligen sätta mig ner någon dag och rensa ur den där sidan ordentligt. Varför ha massa "vänner" som man inte ens träffar eller pratar med...? Ser ingen anledning till det och jag ser speciellt ingen anledning till att vara vän med någon som bara stör sig på mig och mina uppdateringar. Gillar du dom inte så finns det en 'unfriend' knapp att använda. Varsågod. Jag dör nog inte. Men eftersom det tydligen inte gick så fick jag lösa personens problem åt hen. Snällt va :) 'unfriend' -3 sekunder-Klart!
Är alldeles för gammal för att ha massa barnsliga personer i mitt liv ändå :)

Nä nu ska jag inte tynga Varken er eller mig nått mer med denna personen. Skönt :)

Ha en bra kväll mina goa!

Haters gonna Hate ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du! Jag gjorde det härom veckan. Tog bort alla som varken kommenterar, gillar eller ens känner från fb.
När en tjej sätter en fiskebild som profilbild så får man massa vänförfrågningar från killar eller snarare gubbar! :S
Den dagen jag slutar på jobbet så kommer jag inte ha många vänner kvar i listan! SKÖNT!!
Kram!

Svar: Ja jag fattar inte varför man ska ha kvar sådana "vänner" ens. Dom har ingen rätt att veta vad som händer i mitt liv ;)Åh fy! Så typiskt gubbar. Synd att det ska behöva vara så :/
Jasså? Tror du? :/
Kram
Beatrix

2012-11-20 @ 21:30:03 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0