Fruktansvärt!

Kollade ni på dagens EFTERLYST eller? Jag finner inga ord!! Seriöst! HUR i helvete kan en människa bli så fruktansvärt känslokall? Jag pratar så klart om idioten som rånade Johnny som natten till lördagen ramlade ner på spåren i Stockholms tunnelbana... En fullt normalt funtad människa med något litet spår av hjärta skulle iallafall ha hjälpt Stackars Johnny upp ifrån spåren! Inte hoppa efter, råna han och sen lämna han att dö på spåret!! Fy faan vad fly förbannad jag blir....! Blir helt mållös..


VET DU VEM DET ÄR ELLER HAR DU SETT MANNEN PÅ BILDEN SÅ RING RING RING TILL POLISEN OCH ANMÄL MED EN GÅNG! Finns inte ens någon anledning till att tveka!!!
Hjälp till och sätt ditt detta svinet nu!!!




Mina tankar går ut till Johnny och hans nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så det du säger är att an hoppade ner på spåret och rånade den stackarn istället för att hjälpa honom!? Helt otroligt! Ser någon honom på tunnelbanan, putta ner honom istället!
Kram på dig!

Svar: Japp! Idioten hade följt efter den här Johnny en bit på tunnelbanan för han märkte att han var full och antagligen ett lätt "rånoffer". Men när Johnny antagligen skulle spy och gick till slutet av perrongen så stupade han bara rätt ner, slog i huvudet och blev medvetslös. Och då hoppar den här idioten efter ner på spåret, muddrar honom, rånar han på 1500:- och en guldkedja och sen hoppar upp igen! :O så jävla hemskt! :( ja det hoppas jag med.. Han förtjänar ingen försoning alls.. Usch! Kram kram
Beatrix

2012-09-13 @ 08:03:27 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0