Hotell Theo

Idag 3 september är det andra dagen för oss här på Kreta!! Värmen är så skön!!
Jag tänkte jag skulle visa Er vårt hotell så ni får se hur vi bor! Det är rätt mycket bilder så jag har delat upp det lite då och då under hela dagen via inställda inlägg. Så ni slipper gå inläggslösa nu när jag är på semester ;) smart va!
Allt för Er mina kära läsare!!

Nåja! Vi börjar med Receptionen och utsikten tycker jag! Otroligt fint här ska ni veta :)
image description
VÄLKOMMEN TILL HOTELL THEO
image description
image descriptionimage description
image descriptionimage description
image descriptionimage description
image descriptionimage description
image descriptionimage description
Och sista kortet till höger där ser ni datoravdelningen :) avskilt och bra!

Utsikten är to die for eftersom hotellet ligger en bit upp!
image descriptionimage description
image descriptionimage description
image description
image description
Alla bilder är lånade från Hotell Theos facebooksida!!

Nu blir det bad och sol här, kanske en o annan drink också ;) hoppas ni har det bra i Sverige!!
Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0