Ha-Ha

Får börja inlägget med ett litet skratt... >> HAHA HAHA HAHA HAHA HAHA HAHA <<

Jag började dagen med att vakna upp till ett samtal. Inte till mig men att min sambo/fästman satt i telefonen med en viss person.. Jag blir bara så full i skratt. Ni får ursäkta mig men ärligt talat. Människan skällde ut stackars R för något han inte hade gjort. Människan tror att det jag skrev en viss dag handlade om henne. Men lilla vän, MITT liv handlar verkligen inte om DIG! Att du tror det är faktiskt väldigt roande. Jag får mig ju ett gott skratt iallfall. Så tack för det.
Det handlade om något jag hade skrivit både här på
bloggen och på bilddagboken. Om hon nu tar åt sig av vad jag skriver så är det väl ändå hennes problem. Varför lägga över det på oss. Jag nämnde aldrig namn eller tidpunkter så det kan handla om precis vem som helst. Det var väl tråkigt Om du nu tog åt dig av vad jag skrev, men då måste du ju själv tycka att du gjorde/gjort fel i något. Eller hur? Hade du inte känt dig träffad så hade du aldrig blivit så arg. Så du kanske ska tänka dig för nästa gång istället.
Men det har hänt mer saker i mitt liv som resulterade i vad jag skrev och varför jag skrev det. Så ALLT handlar inte om dig. Och sen ha mage att säga att jag ska ta bort det.
Ursäkta??
Du behöver varken läsa min blogg eller min bilddagbok om du inte gillar det du ser/läser. Men å andra sidan,
you make me famous !  XD
Kommentarer
Postat av: FS

sv: Haha det va ju vågat gjort av henne =) Men vad ska hända med blondinbella haha?



kram♥

2009-07-28 @ 11:46:33 // URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: natta

va kul att du vill vara med :D lägg gärna till mig på blogg lovin så du aldrig missar någon utav mina tävlingar om du vill - lägger gärna till dig med :D



2009-07-28 @ 12:02:11 // URL: http://natalies.se
Postat av: Niclas

omg.. människa vägrar ge sig alltså... Men som du säger... she makes you famous :P

2009-07-28 @ 12:12:37 // URL: http://niclasstahl.blogg.se/
Postat av: nina

nu har jag litenniniz även startat upp en konstblogg där jag kommer publicera mina bilder. Lägg även till denna med bloglovin så missar du ingen bild=)

2009-07-28 @ 12:21:17 // URL: http://metrobloggen.se/ninaskonst
Postat av: Cajsa

tack det samma! :)

äääälskar din design alltså!:O

2009-07-28 @ 12:23:39 // URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: petra

Helt rätt!!! tyvärr så finns de "människor" till allt...=0( kram

2009-07-28 @ 12:23:46 //
Postat av: Emmi

Mihihiihi

2009-07-28 @ 13:18:22 // URL: http://karenina.bloggie.se
Postat av: Sandra Dee

Jag känner verkligen igen det där! Blir så jävla trött på folk ibland. Dom kan ta sitt pick och pack och dra något gammalt över sig! Ragator!



Tack för igår baby!

2009-07-28 @ 13:51:33 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/
Postat av: Linda

du har ju inte ens skrivit vad din kille

2009-07-28 @ 19:43:00 //
Postat av: Anonym

tycker sålänge de inte är din familj de handlar om , sålänge du inte har barn med din kille så ska du inte sitta o måla ut DERAS ansvar för DERAS barn på en blogg helt öppet . jävligt dålig stil , o sen att den dära sandra ska sitta o ha talan i de som VERKLIGEN inte har med deras familj o göra . dålig stil och verklig kass förebild till barnen som du ha i din NYA familj .

2009-07-29 @ 13:33:33 //
Postat av: Anki

Varför fortsätta att diskutera på bloggen om man inte ska skriva ut något? Den biten missade jag tror ja! Så länge man lämnar svar här fram och tillbaka så kommer det ju bara stå mer och mer. Men jag kanske tänker fel!



jag kan bara säga min bild av Rikard, det finns nog ingen kille på denna jord som kämpar så som han gör för sina barn. Om Bea mot alla förmodan skulle vara dålig för barnen på något sätt så hade han inte levt med Bea, men han kan inte bli av med dom som är mamma till hans barn! Med bea kan han göra ett val, nu har dom varit tillsammans i 2 år. Ni som känner Rikard borde väl kunna räkna ut 1+1?



Bea är jätte duktig med barnen. Bea och Rikard lever ihop om ni missat det, vilket gjorde att Bea valde hans barn me. Bea kan vara me och bestämma till en viss del men sen är det Rikard som har den sista talan.



Jag tycker att man sa uppskatta tjejer som Bea som inte kommer in och bestämmer allt och tycker att barnen är pest och pina utan tar dem under sina vingar!



Visst jag har inga egna barn men jag kan se till andra i min familj hur dom har det.



Ta vara på att Bea bryr sig om barnen, är inte det bättre än en fitta som skiter i barnen. Bea ger också dessa 3 barn tak över huvudet, mat, kärlek oc trygghet! Va tacksam! Eller är jag helt fel ute?..!



Hon kanske ska skita i barnen?

dom får fixa sin mat själva? tvätta själva? städa själva? helt enkelt klara sig själva?



Jag tycker att man ska uppskatta det Bea gör för dem 3 små diamanterna! Hellre bry sig för mycket än för lite men det är vad jag vill att någon skulle göra för mina barn om inte jag lever ihop med Barnens pappa.



Tänk vad många barn som blir så sjukt dåligt behandlade av som "nya tjejerba/killarna" som folk träffar när man går i sär!



Ni väljer ju så klart själva era liv, men jag tycker att fler ska vara både som Bea och Rikard! Men det är min åsikt.



Bea är fruktansvär duktiga med barnen! Det kan inte någon annan säga något om! Hur många dagar han Bea haft själv med rikard sen dom träffade varandra? har hon lämnat han för det?

Hon kommer på 3plats och finner sig jä*ligt bra i det.



Bea du vet själv vad du gör som barnen! Vi som finns runt om och är me ser. Dom andra spelar ingen roll!



du tar väl hand om din familj. :)

2009-07-30 @ 02:22:19 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0