It's killing me

Hej. Hur går det för er alla i denna hetta? Själv tror jag att jag flyter bort snart... Gash! har kommit hem ifrån jobbet för en liten stund sen och tack gode gud för det. Hemma var det svalt och skönt till skillnad från jobbet. Fy tusan vad hett det kan bli där ibland alltså. Förstår verkligen inte.. Flera stycken som frågat hur vi kan jobba i den värmen men vad ska vi göra, vi måste ju...
 
(åh jag kan inte lägga in kort.. *morr*)

Jaja, nog om det. Nu har jag pratat lite med min kära mor angående stockholmsresan nästa vecka :D   Vi åker upp redan på onsdagen och stannar tills på fredagen så det blir några dagar i storstan iaf :) datorn följer naturligtvis med.
Nä jag är så varm så jag får återkomma senare.. ska lägga mig ner en stund nu, känner att jag blev en smula trött...

hörs senare
XoXo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0