Kissie, Paow, Dessie, Gaybloggen, Rahlenfeldt....

Åh jag blir så jäkla trött på alla dessa fjortis bloggar... Jag gillar att läsa bloggar, det sticker jag inte under stol med. Men när man råkar hamna på irriterande bloggar som Dessie, Kissie, Paow, Gaybloggen, Rahlenfeldt osv osv så blir jag bara galen. Med sitt sönderblonderade stripiga hår och med taskigt hårförlängningar. Åh vem bryr sig. Att dom plutar med läpparna så man skulle kunna tro att dom varit i slagsmål gör ju inte saken bättre. Varför försöker ni vara något ni inte är? Jag förstår verkligen inte det. Är ni så rädda att inte bli accepterade som ni är eller vad är det frågan om. Fega kanske är rätta ordet, vad vet jag. Och nej jag är verkligen inte avis HAHA! det är ofta en motkommentar dom alltid kommer med så fort dom får lite mothugg. Men snälla rara små barn. Ingen vill vara i era skor. Alla har vi varit 14 någon gång men de flesta går vidare och vissa stannar uppenbart i åldern. Så Nej jag är verkligen inte avundsjuk på något ni påstår er ha. Jag är mig själv och jag väljer hellre det tusen gånger om än att bli som någon av er. Ni kanske borde tänka er för lite istället eftersom ni (tyvärr) är förebilder för vissa som är yngre. Men gå därför inte runt och tro att ni är kända. Ni har inte gjort något vettigt mot mänskligheten som gör er kända så tro inget annat.

Det finns där emot härliga bloggar som jag Gillar. Kenzas blogg följer jag ofta, likaså fokis, stina-lee, elin kling och lite mer jordnära bloggar. Människor gillar faktiskt andra människor som är sig själva, jordnära och inte spelar för mycket som de andra "fjortisbloggarna" gör. Dom spelar verkligen..

Ja vad ska jag säga. Jag har fått nog så var bara tvungen att få skriva av mig lite.. inte mer med det. Och finns det människor där ute som INTE varit inne och läst på Dessie, Kissis, Paow, gaybloggen, Rahlenfeldts bloggar så skatta er lyckliga. Ni har INTE missat något. :)
Kommentarer
Postat av: August

HAHAHA så jävla klockrent sagt :D

2009-06-21 @ 23:03:46 // URL: http://flatanpagatan.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag håller verkligen med dig, det är synd att det verkar fungera med att endast spela (?) korkad och vara sönderblonderad för att få läsare. Det finns så många mer bloggar där ute som förtjänar lite uppmärksamhet och som faktiakt har något att ge andra.



Vilken jättesöt header du har för övrigt!

2009-06-21 @ 23:53:21 // URL: http://alterica.blogg.se/
Postat av: Sandra Dee

SV SV: Men Bea, är det bättre att inte ha råd med sin restskatt då?

2009-06-22 @ 01:20:13 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/
Postat av: Amanda

Håller med till 100%! Jag stör mig mest på kissies faktiskt och inte så mycket på paow, dessie och gayen.



Kissies är ju verkligen botten! Speciellt när hon hackar på de större bloggarna, blondinbella och stinalee tex.

Fy fan hon skulle behöva få sig en redig omgång!

2009-06-22 @ 13:49:16 // URL: http://enligtamanda.blogg.se/
Postat av: Bästaste L

HAHA.

För det första så ska du inte snacka skit om dom eftersom du inte vet NÅGONTING om dom.

Amir vågar erkänna att han är gay och kolla inte ner på honom och säg att han är fjortis när du inte ens sett dig själv. Du är ingen fjortis ofc men som du ser på dessie,paow osv, du tycker dom är fjortisar och vad tror du dom tycker om dej ? Du leker lika mycket som dom gumman du är inte alls dig själv. Har du aldrig varit ute på stan och sett några som dig eller? jo ofc . MÅNGA.

Och du verkar fn vara en bonde som inte fattar att PAOW OCH DESSIE ÄR INTE FJORTISAR , har du ens sett hur fjortisar ser ut? Tjock synd .. Dom är barbie aktiga inte fjortisar ... har dom tuperat hår ? NEJ

använder dom idomin? NEJ

Har dom mycket smink? JA

är det onormalt att ha mkt smink eller ? till och med jag har det .. DET ÄR NORMALT . bara för du kollar ner på dig själv och använder mjöl som smink . Det ser ut som om du har varit i island för länge. UT I SOLEN FFS.

P.S .. Rahlenfeldt,amir(gayen) och kissie.

Kissie kan jag hålla med om att hon är WB paow o dessie osv. Amir ska du fan inte kolla ner på han är den coolaste.

Rahlenfeldt och sina små kompisar .. och om dom är fjortisar typ ?

Dom är sjukt snygga? bara för du väljer killar som istället för att sola torkar sig i arslet och använder bajs så dom ska se bruna och fräscha ut. haha not.

2009-06-24 @ 13:06:48 //
Postat av: Sandra Dee

Hahahahahaha!

Bäste kommentaren ever från bästaste L :P

2009-06-24 @ 19:43:51 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/
Postat av: Renée

håller med ;D

2009-06-28 @ 13:11:51 // URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Amelie

Bästaste L's kommentar.

Tillåt mig att skratta, hahahahahaha!

TJOCK SYND att du inte vet vad en fjortis är bah... Hahahahaha.

2009-06-28 @ 14:43:56 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0