Hmm

Idag är en sån där dag där man önska att man aldrig ens klev upp ur sängen.. Urk. Är nedstämd hela tiden och vet verkligen inte varför! Irriterande... Men det är mycket runt omkring nu som kan ha stort inflytande på det..
Typ att jag går runt med smärta hela dagarna förutom när jag sover, det gör att humöret tryter, man blir nedstämd och inte sådär jätte pigg och glad som jag egentligen brukar vara....
Sen är det mycket annat som ligger och bubblar under ytan också.. Oron över jobbet, över bilen, pengarna ja mycket..
Att ha en rasad växellåda är inte direkt uppiggande... Stå utan bil gör mig också Depp!
Aja. Förhoppningsvis så vänder det väl för mig med tillslut. Undrar när bara...?
Kommentarer
Postat av: Anonym

När vi fått cash kommer jag å spenderar en heldag med dig igen hjärtat. Det gör alla glada ;) puss Petra

2012-04-18 @ 11:27:12 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0