Redig!

Oj oj. Idag har jag verkligen fått +poäng i kanten. Har verkligen städat hela huset och städat fram våren! På riktigt. Dammsugit, moppat, vädrat och bytt gardiner. Tom hängt ut mattorna på Vädring och hör på detta då, jag har strykt gardinerna innan dom åkte upp! :D inte strykt en gardin på typ 100 år..
image description
Kanske har hänt 1 gång innan i mitt 26 åriga liv ;) (I know) men har inte tyckt det vart nödvändigt eftersom jag oftast byter så fort jag tröttnar..
Men Nångång ska man ju få vuxenpoäng ;) sen när ja ändå var i farten med strykjärnet så strök jag älsklingens skjortor också. •klappar mig själv på axel•
Så nu tycker jag att jag kan sitta i soffan och kolla serier utan dåligt samvete! :)

Det doftar ljuvligt med ett rent hus!

Köket går i vårigt grönt nu :)

Och jag kan ju inte glömma den lilla kycklingen också. Haha! Han får stå framme nu när det ändå snart är påsk. Sen åker han bort igen ;) såå ful men söt ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0