WISHLIST

Ja, nu var det dags igen. Dags att bli ett år äldre. Hela 27 år fyller jag den 29 maj! Helt sjukt vad tiden har gått fort... Kan inte riktigt förstå det om jag ska vara ärlig. Känner mig inte en dag över.. 23 iaf haha ;) Forever Young ? Självklart!!
Men i samband med födelsedagar följer önskelistor :) min är lång och fullsmockad men antar att man får välja med måtta. Man kan inte få allt här i livet gott folk! Eller...? :P

Lite av min wish-list
image description
Röda Converse
image description
"Americano" converse
image description
Pengar till mitt sparande

image description
Presentkort på bl.a. GinaTricot och IKEA :)

image description
Neulash

Kommer säkert kunna fylla på med mer innan dagen är här ;) Lovley.
Jag gillar att fylla år!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0