1 vecka

Oh förresten. Vet ni. Det är bara 1 VECKA kvar till juuul :) Känner att det är lite spännande faktiskt. Jag blir precis som ett barn igen på julafton fast med alkohol till maten istället för saft o julmust haha. Men annars är det rätt likt faktiskt. ÅH vad det ska bli kul. Vi ska vara hemma hos min mamma och styvfar iår så brorsan min kommer ner dagen innan så att hela familjen är samlad! Kommer bli super mysigt. Förra året var vi ju uppe i Stockholm och firade jul. OMG mellandagarna i stockholm var INTE kul. Folk är ju verkligen som galna så fort reaskyltarna kommer fram Jisses. Lugna er! Så jag är faktiskt liiiite glad att jag slipper mellandags-rean i stockholm iår haha!

Så idag är det alltså bara 7 dagar kvar till självaste julafton. Wie! Vad kul. Hoppas de här 7 dagarna går fort nu så vi snart sitter där med god mat och med en fin gran med massa paketer under :) Åh vad jag längtar. Hoppas verkligen då att det är lite fin snö som dinglar ner fint o vacker utanför fönstret så det inte blir en massa slask skit.. usch

Jaja nu ska jag hoppa in i duschen här sen bär det av till jobbet. Hoppas ni får en mysig torsdag!

Kommentarer
Postat av: Neha

Helt sjukt att det endast är en vecka kvar

2009-12-17 @ 15:02:26 // URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0