Skor. Skor. Skor.

Jag får aldrig nog! Alla som känner mig vet att jag verkligen Älskar skor. Hade kunnat ha flera tusen olika i alla möjliga former, färger och höjder om jag bara kunde. Hade jag haft råd hade jag hyrt en stor lägenhet och gjort om hela den till en  Walk in Closet. LÄTT! Med olika avdelningar helst :) En avdelning för enbart skor, en för byxor, tröjor, jackor, klänningar osv osv.  Det är min dröm. Tänk att få gå in i en sådan garederob varje dag. Inte fy skam eller hur?
Vill ha Mängder med skor. Här är enbart några.
   
Dessa underbara skapelser här ovanför är från Top Shop båda två. Dom lila påminner lite om ett par skor som Carrie hade på sig i serien Sex and The City. Do you remember? jag älskar dom iaf och att dom är lila är bara helt underbart!
Dom under här känner nog dom flesta igen och behöver kanske ingen större presentation så. Men för er som ändå inte känner igen typen så är det den eviga Converse skon. Min favorit bland låga skor. Helt klart! Dessa skulle jag verkligen kunna ha varenda en i hela sortimentet. :) Men här är några favoriter utav alla tusen som finns.



Eller vad sägs om ett par guldiga kanske. ;) Tänk vad sjukt grymt det skulle vara att glida runt i guld skor !



Och dessa är in fullt så Pjåkiga heller. Är det något ni skulle våga slänga på er för en tripp på stan? Måste erkänna att dom är grymma iaf. HAHA! Skor ska vara ovanliga och synas. Det kan man inte säga annat om dessa iaf.


På tal om Kansiga skort.. Ramlade över dessa. Aminaka Wilmont vårkollektion 2009.. Vad tycker ni? Är det något ni skulle sätta på fossingarna? Jag vet att jag INTE skulle göra det iallafall. Dom ser inte ett dugg sköna ut. Fast å andra sidan vilka högklckade skor är bekväma..?



Nä, nu ska jag slänga mig i duschen. Sen blir det nog mys på soffan med min baby framför någon ny rulle :)

Glöm inte att rösta på mig som Månadens Blogg! :)

-RÖSTA HÄR-
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0