BIKINI JAKT

Snart är ju sommaren här och det är dags för ännu en bikinitid..
Har faktist en del bikinis men av någon konstig anledning så köper jag alltid minst 1 ny varje sommar. Man måste ha fräscha snygga badkläder enligt mig ;)

Det har ju inte börjat komma ut så mycket i butikerna ännu men har ändå hunnit spana in några stycken ;) men vet inte vilken/vilka jag ska välja bara. hmm...?
 
H&M 228:-                               H&M 248:-
 
Bon Prix 229:-

Bon Prix 219:-

      HALENS 278:-                             HALENS 308:-

Sen hittar man ju självklart dom där snygga badkläderna som är betydligt dyrare. För dyra för min smak.. Dom börjar ungefär på 800 och går uppåt :S Aj Aj Aj.. Men snygga är dom!


Denna är lite små cool faktiskt :)


och den snyggaste av dom alla!

Den är såå mig! Vill ha vill ha vill haa! Synd att den är så dyr bara :(

Så nu är det bara för mig att fixa till brännan OCH bikinikroppen innan sommarn är här på riktigt :)

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Det kanske går att bygga den sista själv? Ett par försmå bikini trosor och lite kedjor ;) Kanske värt att testa? Åh den "coola" ser ut som något man använder i sängen ;) Haha!

2011-04-13 @ 13:34:28 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/
Postat av: Sandra Dee

Sticks and stones may break my bones

But chains and whips excite me - na na nan a hahaha!

Men ett par svarta i XXS som du bygger om själv, hur svårt kan det va? Bara dom är höga nog, så du inte visa Astrid för ALLT och alla! Räcker väl med att vi har sett henne? :P



Eller hur, kan hon inte bara göra nåt?!?

2011-04-13 @ 13:46:39 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0