Rullar


Det blev visst inga färgprover idag. MEN det blev däremot beställning utav fondtapeter till både sovrummet och vardagsrummet ;) Oh det är ju inte illa pinkat för att vara oss om jag säger så. Vi har rätt så svårt för att bestämma oss. Hehe.. eller okej JAG har kanske lite svårt att bestämma mig. Men jag vill bara att det ska bli så bra som möjligt. Och dessa två vi beställde idag var riktiga höjdare :) Kommer att bli så sjukt snyggt i båda rummen! ÅH jag kommer stormtrivas i huset! Wiee*
Men visar tyvärr inga bilder på dom blivande tapeterna än. Vill ha det lite som en hemlis än så länge.. Så får ni se dom uppe på väggen sen istället. Och följa hela renoveringen. Bara familj som fått sett dom än så länge och så ska det förbli.

Nä dags att krypa till kojs kanske.. Dags för jobb imorgon igen så upp med tuppen..
Natti Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0