snaaaaart

Fasiken vad kass jag är på att uppdatera bloggen.. men nu efter nyår kommer all hets och stress äntligen börja lugna ner sig lite.. men jag lever och andas för fullt :) Så på tisdag LOVAR jag att göra en bloggbomb med inlägg, kort och massa nya uppdateringar för då är jag ledig :) wihoo!
Men innan dess så ska jag passa på att fortsätta njuta av min lilla ledighet jag har nu över nyår bara.. Ska kolla klart på polisskolan och sen göra mig iordning inför natten och lägga mig i sängen bredvid älsklingen och kolla ut lite garderober till huset ;)  Är inte alls lika pigg och framåt som jag var igår kväll... undra varför ;) hehe!

Önskar er alla en riktigt god fortsättning och ett riktigt bra 2011  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0