Spring break

Snälla ge mig VÅR! Jag vet att det kanske är lite tidigt att börja hoppas på vår redan nu med tanke på att det faktiskt fortfarande bara är Januari! MEN jag orkar inte vänta mer nu.. :(
Jag vill inte se mer snö nu utan jag är faktiskt redo för fågelkvitter, värmande sol och blommor nu :)

Jag vill börja använda min vårjacka nu, mina tygskor, mina lättare kläder. Solglasögon.. Bara en sån simpel grej som solglasögon... Åh glädje i hjärtat!
Hur lång tid tror ni det tar innan våren är här? April? Maj?
Vad jag tror och hoppas på är två helt olika saker.. Jag tror på April (lagom till elmia) men hoppas av hela mitt hjärta på början av Mars :)
Jag tror mitt hjärta kommer att ha fel tyvärr... :(

Våren förra året kom sent.. Jag minns att det fortfarande låg lite lite snö kvar på marken i April innan det absolut sista försvann ( iaf i vbg, i std var det finare väder!).. Snälla snälla Vädergudarna, låt det inte bli så i år igen!  Jag vill ha BAR mark så snart som möjligt. :)
SNÄLLA!

Mars 2010


April 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0