G Ä S P

Jösses amalia götskotta petter...
Jag är så jäkla trött så jagtror jag ser i kors. Mår nästan lite illa.. så trött är jag. Då borde man verkligen sova och det ska jag verkligen ta och göra nu. Imorgon är det jobb som gäller. Back to reality lite så.. Får åka tillbaka ut till huset på kvällen när jag kommer hem igen och fortsätta greja med dom andra. Inte lätt när man inte kan ha ledigt hela tiden. Men ska bli kul att få jobba lite igen. var längesen nu och jag saknar mina kollegor!

Idag fick vi iaf upp tapeterna i vardagsrummet. Nästan allt är klart där nu. Det går uuundan :)
Imorgon blir det nog helt färdigt och redo för lite inflytt av möbler i helgen.. Sen är det bara sovrummet kvar sen kommer vi att bo där.. Hjälp! :) stort! Längtar så tills jag kan få gå och lägga mig i sängen i vårat nya frächa, yber snygga sovrum ;)

Men NU borde jag verkligen sova..

Natti Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0