Fast Five!


Jupp! Just nu sitter jag och älsklingen i bergakungens biosalong för att kolla in nya fast and the fourius 5! :D Äntligen! Som jag väntat. Hoppas bara att den är nått att ha nu. Börjar vilken sekund som helst!

Har haft en riktigt mysig lördags eftermiddag/kväll. Jag och älsklingen åkte in till Göteborg för att lämna av Putte och c/o runt 17 tiden.. Sen har vi strosat runt lite bland affärer och folk. Fick bytt min klänning som kom på posten igår också. För stor storlek så fick gå ner till en XS.. Sagt och gjort!
Gick och satte oss på en restaurang och åt middag bara vi två! ÅH vad mysigt! Det är sånna här dagar jag älskar. Solen, värmen, kärleken! Då vill man leva i all evighet bara man får ha det såhär ♥



Nä nu är det movietajm för oss här. Ha en mysig kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0