Thai 

Åh jag är så avundsjuk just nu.... ...

Just nu sitter mina päron på ett plan mot värmen. Till Thailand rättare sagt. Varje år i januari/februari åker dom till Thailand/Phuket. Och nu var det dags igen ja. Är så avis. Här sitter vi med snö, kyla och har det jävligt medan dom ska gotta sig i värmen med bad, massage, utflykter, goda drinkar och god mat i 2 veckor!
Jag skulle byta kylan mot värmen ALLA gånger. Tro mig! Alla!!

En vacker dag ska jag banne mig också åka till Thailand och lämna allt vad Sverige och kyla heter! Iaf i några veckor!

Helst 3(!)
Ska det vara så svårt!? Ja utan resesällskap kan det vara ganska invecklat eftersom jag inte vill resa ensam. Får helt enkelt övertala min man ! Lätt match.... NOT.. :/ åh varför vill han inte åka på långa resor för. Lite orättvist måste jag erkänna ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0