Bojkotta Julafton!

Jupp, ni läste rätt.. Jag har starka funderingar på att bojkotta den mest kära högtid på året.. Varför? För jag har aldrig känt mig så ensam som jag kommer göra denna julen.
Alla i mina familj, och då menar jag verkligen ALLA (tom hunden!) drar till Spanien och firar jul (och nyår för vissa) där. Utan mig.. Inte det att jag inte unnar dom detta för det gör jag, kommer säkert bli jätte skönt och jag hade jätte gärna velat fira jul där jag med. Men jag kan inte bara dra iväg så över jul pga mitt arbete. Vi har bara stängt 24-25/12 sen öppnar vi igen för rean. Så någon längre ledighet över julen har inte jag.

Så jag känner redan nu att min jul 2012 kommer suga ***... Jag tycker det är riktigt tråkigt, just för Rasmus skull också. Han ska få fira med sin familj iaf, Han ska ju ändå få en fin jul trots mitt bittra julhumör men hur ska det gå till. Jag känner inte för att fira alls...
Jag är år 2012s Grinch i egen hög person - hej!

Kommentarer
Postat av: Malin G

Åh vad tråkigt :(

Svar: Mjo tråkigt men får hitta på något skoj här hemma istället :)
Beatrix

2012-09-16 @ 20:29:24 //
Postat av: Malin G

Kan ju bli kul det med :)

2012-09-17 @ 12:10:54 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0