Mobil Blogg

Hej hej kära läsare. Det var ett tag sen nu och jag beklagar verkligen. Men jag skyller allt på bredbandsbolaget som tydligen har något emot att vi ska få internet här. Nu har dom sagt att det kan ta upp till 3-5 veckor innan vi får det installerat. Blir galen här! Så just nu Bloggar jag mobilt. Funkar ju fint det med men ändå. Saknar att kunna sitta vid min dator och pilla lite. Ja ja inte mer att göra. Haft fullt upp här med flytt, barn, magsjuka, påskpyssel osv, inte kul! Ha det bra så länge. Vi hörs
Kommentarer
Postat av: Linda

Saknar dina inlägg!

Hoppas att ni trivs i nya lyan!



kram Linda



och en försenad påskhälsning från fam. Törnqvist

2009-04-14 @ 09:41:55 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0