Reality


"Svensk realityserie från 2009. Avsnitt 6. Sandra, 23, har under lång tid haft svår ledvärk, oklara febertoppar och varit orkeslös. När doktor Stefan Branths läkarteam tar sig an Sandra visar det sig till sist att hon har en mycket svårdiagnosticerad sjukdom"

Så stå det som förklaring av nästa veckas Diagnos; Okänd! Sandra, som programmet handlar om är ingen mindre än min Sandra, Min S. :) Ska bli spännande att se. Har visserligen varit med enda från början och vetat om allt. Men det blir verkligen något helt annat när man verkligen läser om det, ser det på tvn och allt omkring. Min S på TV!! :O Helt otroligt !! Skoj och lärorikt och verkligen bra. Är sååå stolt över min lilla stjärna ;)

Puss på dig hjärtat !!
Kommentarer
Postat av: Evelin

Oj, häftigt :)

2009-04-03 @ 23:09:45 // URL: http://evelinux.blogg.se/
Postat av: Sandra Dee

Du är ju så störd! hahaha

2009-04-03 @ 23:40:46 // URL: http://www.metrobloggen.se/neerja
Postat av: Åsa

Å vilken dag är våran stjärna med?

Det vill jag verkligen se! Alltid kul på något konstigt sett å se någon på tv:n som man känner =)

2009-04-04 @ 11:27:46 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0