Äntligen.

Klockan är halv elva och jag är inte ens det minsta trött..mest irriterad men det är en annan historia. Nu har jag precis kollat klart hela I taket lyser stjärnorna och ätit massa goda jordnötsringar till :) MUMS. God söndag det. Ibland får man allt skämma bort sig lite extra mycket. Jag får ju passa på nu för nästa vecka drar jag igång med träningen och då blir det inget gott efter det inte.. Nu ska jag komma i form på riktigt. Synd att jag inte har någon som helst disiplin bara. Jag måste egentligen ha någon som tjatar på mig ang träningen så jag verkligen går dit. Annars blir det lätt soffan istället :) Måste verkligen ta mig i kragen och ändra på detta.
Kommentarer
Postat av: michellevonwalden

Är I taket lyser stjärnorna bra?? Har bara höst att den ska vara sjukt bra :)

2009-08-24 @ 23:26:42 // URL: http://michellevonwalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0