Diddy VS. 50 Cent

Jisses säger jag bara!
Vet inte om jag ska skratta eller gråta... Den första serien som jag såg i denna kategori var donald trump med sitt eviga "your fired". Men nu har det kommit ytterligare en.. 50 Cent - The Money and The Power.  När jag såg detta visste jag verkligen inte vad jag skulle tänka.. Skrattade lite lätt för mig själv och kollade hela 10 minuter sen bytte jag kanal. Illa nog tyckte jag. Varför ens göra en sådan serie.. För att tjäna mer pengar så klart. illa illa.. 
 Men NU har det kommit ytterligare en likadan serie.. Va faan.... Denna kallas kort och gott för I want to work for Diddy.  Haha! Måste skratta, tycker helt ärligt att detta är lite töntigt.. Håll er till det ni ska istället. Släppa Skivor!

Kommer ni att följa någon utav dessa series som sänds på Mtv och i såfall vilka? Kanske båda?

VS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0