Dunder


Det har verkligen blivit mycket film tittande för min del idag. Nu har jag även hunnit se klart filmen Extrem Movie. Den var väl sådär.  Rolig, visst. Men den blev lätt väldigt överdriven. Men det är ju å andra sidan så dessa filmer är och det visste jag ju redan innan jag började kolla. Så nog om det.

Så frågan är vad jag ska göra nu.. Funderar på om jag Orkar se ytterligare en film till eller om jag bara ska glo lite tv.. Ja vi får se helt enkelt.
Regnet slår mot fönstret och det mullrar så där mysigt ute. Gillar åska. Helst ska man kura ihop sig i soffan med sin käraste och tända massa ljus och bara mysa. Mmm...
Men det blir inget sånt för mig idag.. tråkigt och trisst.. Rickard har inte ens umgåtts en hel havtimma med mig idag.. Så jäkla tråkigt. Han drog i morse och kom tillbaka för en stund sen och gick då in och la sig... Morr.... Hur kul är det för mig då? Suck ..
jaja.....Skitsamma..

Jag är inte på så bra humör som ni kanske märker. Denna jäkla bacillen jag fått.. Den är inte snäll och allt känns som att det är emot mig. Då blir jag bara ännu mer nere... Nog bäst att skriva klart för dagen. SÅ hörs vi imorgon igen.
Då är jag förhoppningsvis lite friskare och lite gladare....

Nu ska jag mysa till åskan och lite tv.
Sov så gott
Kommentarer
Postat av: Anonym

Ne! Jag har skickat sms... och på fb.. men såg att jag hade fått svar där nu...

2009-08-09 @ 22:41:30 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0