Good Shit


Bild lånad från katrins blogg

Jag var precis inne och läste lite på Katrin Zytomierskas blogg. En fruktansvärt bra tjej som jag verkligen ser upp till. Hon har båda fötterna på jorden och är verkligen inte rädd för att säga det hon tycker och tänker. I love it! Tänk om fler personer kunde vara som henne.
Iallafall, det jag skulle komma till var ett inlägg hon hade skrivit. Ett sjukt bra inlägg angående alla stora bloggare. Jag håller med Katrin till 1000 och hoppas verkligen att detta kan nå ut till fler unga tjejer där ute. Tillsammans är vi starka och kan krossa alla hemska skönhetsideal som får unga tjejer att svälta sig själva och operera sig i unga åldrar. Nä fy för det.

katrins inlägg hittar ni här.

in och läs med er!!
Och med detta säger jag God Natt
Kommentarer
Postat av: michellevonwalden

Okej okej :)

2009-08-25 @ 08:28:26 // URL: http://michellevonwalden.blogg.se/
Postat av: malin

Som sagt ett väldigt bra inlägg.



Kram Ma

2009-08-25 @ 22:04:11 // URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0