Matt..

Back home!
Har iofs varit hemma i lite över en timme nu. Inte gjort något vettigt alls.. Satte mig i soffan och med laptopen i knät och kikade runt lite på nätet, svarade på lite kommentarer och nu skriver jag.. usch. känner mig helt matt i hela kroppen. Helt slut. Ingen ork till någonting.. Vissa dagar är verkligen värre än andra...

Lovade ju kort från igår så här kommer dom iaf.


Sorry darlings. men det är inget fel på kortet. ni är söta *


Nu ska jag kanske kolla klart på de sista heroes avsnitt...Är ju en idé iaf.. Får se om det kommer något emellan.
tjing
Kommentarer
Postat av: Saga

Haha ne då, det är du som är söt juuu :) hhio självklart, hur mycket vill du ha? (a)

2009-08-17 @ 18:23:39 // URL: http://sagaridde.blogg.se/
Postat av: Words by Saga

Hihi, om det bara hade gått så hade jag gjort det för att muntra upp dig :D <3

2009-08-17 @ 18:37:32 // URL: http://sagaridde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0