Morgon brus

Morrn Morrn. Ingen idé att säga god morgon här inte. -suck- Jag hatar verkligen att vara sjuk. När jag vaknade idag så gick jag direkt upp och ringde till vårdcentralen i hopp om att dom faktiskt skulle ha öppet idag.. Vem försöker jag lura? Vi bor i sverige, där ska helst all hjälp vara stängd jämnt. Jag behöver en läkare! Ska det vara så svårt att ha öppet vårdcentralen måndag-söndag? Jag vägrar åka till sjukhuset och sitta där i 400 timmar.. Suck.  Det verkar inte bättre än att det får bli ännu en natt utan sömn.. Hostar ju hela tiden. Jag behöver ju hostmedicin! :( usch vad det är synd om mig nu -haha-
Imorgon är det måndag och mår jag så här får jag nog skicka iväg ett sms till chefen ikväll och berätta att ja inte kommer imorgon. Typiskt. Jag måste ju jobba, men inte när jag mår så här. Vill ju däremot inte smitta ned dom andra heller. Vore ju ingen hit direkt..

Nä nu får jag försöka få i mig lite frukost här. Magen vibrerar sjukt högt nu. Sen ska jag fortsätta kolla på Jims Värld.

Hoppas ni mår en smula bättre än mig iallafall :)
Kommentarer
Postat av: attis

Hej på dej din stackare. Du får ringa vårdcentralen direkt du vaknar i morrn. Sköt om dej och krya på dej.

Kram

2009-08-09 @ 11:12:39 // URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: attis

Ja det måste du absolut gör.

Kramiz

2009-08-09 @ 11:46:22 // URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: anna

ja hur märkligt som helst, vården har verkligen försämrats de senaste åren, inte förbättrats somman kunde tycka att den borde ha gjorts.

2009-08-09 @ 14:10:12 // URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0