Nellies Dop

Igår var jag inte sen med kameran inte. HAHA detta resulterade i en väldans massa bilder. Så jag har bestämt mig för att dela upp lördagen här i bloggen så det inte blir för mycket kort i ett enda inlägg. Så vi börjar väl i början då. Morgon och dags för Nellies dop. Det var även 2 familjer till som döpte sina barn samtidigt om ni undrar varför det är så mycket folk.





Allihop var så fina i kyrkan så. Duktiga. Sen bar det av hem till Pappa Johans föräldrar för
lite Kaffe, kaka och tårta. Mums. Tårtan var verkligen sjukt god. Synd att jag verkligen dödade min tårtbit
annars hade ni kunnat se hur fin den var, med blommor och allt.




Som sagt, det blev en del kort. Och detta var ändå inte alla.. ojoj :) Tur att man har ett stort minne på datorn.
T A C K Fredrica, Nellie och Johan för en fin dag !

Jag kommer att slänga in resterande kort under dagen så håll utkik :)
Ha en trevlig söndag!
Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad fint :)

2009-08-23 @ 16:42:31 // URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0