Ny teknik


OH Jag har köpt en ny mobil idag. Wie! En LG secret Black. Men jag förstår verkligen INGENTING HAHA! Inte lätt inte..  Någon som har en likadan och kan ge mig lite tips kanske? Sen undrar jag hur tusan jag ska få över mina gamla sms till denna nya telefonen.. :S hmm någon som vet?? Måste verklighen ha dom och VÄGRAR radera.. :(
Så ja, nu får vi se hur länge jag står ut med touch screen nu då. hehe. ska bli spännande, men jag hoppas man kommer in i det rätt fort för nu känner jag mig som en riktig nybörjare :)
Kommentarer
Postat av: Jeanette

Fin mobil.. :) Kan tyvärr inte hjälpa med det där med smsen.. Är oxå dålig på sånt ;)

2009-08-25 @ 22:19:24 // URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Det kan vara så att du måste spara dom i den andra telefonen, de viktiga som du vill flytta med alltså. Om du inte sparar och bara flyttar kortet så kan det hända att de ligger kvar i din gamla telefon. Prova i alla fall, jag är dock inte helt hunra, det beror nog lite på vad du hade för mobil innan :)

2009-08-26 @ 07:51:12 // URL: http://evilmary.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Jag hade nyss en likadan, den är fruktansvärd! Hoppas du har försäkring på den!

2009-08-26 @ 17:09:24 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0