O o o o o..

Bla Bla Bla
Känns egentligen inte som någon idé att skriva inlägg nu med tanke på hur jag mår. Då kommer det oftast inte ut något vettigt ändå. Så kanske lika bra att lägga undan datorn för kvällen och ta tag i tvätten istället... -ljudlig suck-

Imorgon ska jag iallafall på morgon möte med jobbet. Bra det, då kommer jag upp i tid. Vilket jag behöver. Senare ska jag och Sandra bege oss ut för att leta upp en liten dop present till Nellie. Hugedamig , hur ska detta gå...? Och efter det ska vi ta tag i våra hår.. Japp, Vi ska försöka fixa till mig och rädda det på bästa möjliga sätt och sen ska vi kleta i färg i sandras kalufs. Det kommer nog däremot bli snyggt :) Spännande spännande..

Nä nu är klockan alldeles för mycket för min smak, Tvätten nästa, sen sängen.

Natti Gott!
Kommentarer
Postat av: PERSSON

hoppas du sover gott.snarka inte för mkt bara ;)

2009-08-21 @ 04:46:28 // URL: http://tobiasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0