onda ting i 3

Ja vad ska jag säga..  En olycka kommer sällan ensam och mycket riktigt.. Men det sägs ju även att olyckorna ska komma i 3.. Hmm så nu undrar jag vad den 3 och sista är.. Är less på skiten nu. Suck. Först går mitt avgassystem sönder så min bil låter fruktansvärt manligt. Nu har jag iofs fått en tillfällig lagning och ska in igen i slutet av månaden och få det riktiga. För det andra så har det tydligen varit inbrott i  R's bil i natt. Så jävla onödigt. Det fanns som tur var inte så mycket av värde i själva bilen. Men dom tog med sig stereon (som för övrigt inte ens fungerade, idioter) och gjorde sönder saker. Faan vad arg jag är. Vad är det för jävla tattare som inte kan låta andras grejer vara. Köp era egna jävla saker istället Tattar as!!! Jag är en smula upprörd...
Och nu sitter jag som sagt och väntar på det tredje som ska hända.. Har en liten känsla av att det kommer hända min datorn något så jag håller på och tar back upp på allt jag har i burken sen ska jag rensa ut skiten. Den har betett sig lite knepigt det senaste och nu gick den knappt att starta.. Ett under att jag skriver nu egentligen. Men som sagt . Bättre att ta det säkra före det osäkra och backa upp allt... Vill ju inte direkt förlora något.

Iallafall...
Idag var min första arbetsdag efter semestern och sjukan. Det gick allt bra, var sjukt mycket att göra bara. Men det kändes fruktansvärt skönt att vara tillbaka på jobbet. Faktiskt. Få tankarna på något annat kan göra en gott ibland..
Nu ska jag göra mig något att äta innan jag smäller av här...
Hoppas ni haft en bra dag!
Kommentarer
Postat av: malin

Jobbigt med inbrottet!



Ha en fin kväll!Utan missöden.



Kram Ma

2009-08-14 @ 18:35:02 // URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Anonym

följ min blogg & rösta på undersökingen, jag följer gärna din :)

2009-08-14 @ 20:34:49 // URL: http://emeliieberglund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0