Planer

Jag hade tänkt att gå bort till Niclas nu på kvällen en sväng, kanske ta en bit mat och prata lite. Känns som om det var evigheter sen man träffades. Men icke. Han har inte kommit hem än så jag får hoppa över det idag. Istället sitter jag här hemma i soffan och har på tv 3s film i bakgrunden. Såg den lite i början och den verkade faktiskt väldigt bra.. men men.. Får se om den en annan gång..

Märker att det blivit ett himla liv i mitt liv just nu. -haha- ni får ursäkta att jag skrattar åt det men jag kan verkligen inte göra annat. Att vara "besläktad" med så inkompetenta människor är ju nästan pinsamt. Men men... Så ligger det till. Man kan tyvärr itne Välja "Blodsband", vilket jag hemskt gärna skulle vilja kunna göra just nu. Roligaste är nog att dom verkar tro att mitt liv kretsar runt dom. HAHA åh nej då små vänner. Puh så är det borta. Lätt som en plätt. Det var längesen ni betydde mycket för mig. Den enda som verkligen fortfarande betyder något är min moffo. <3

Till något helt annat.
Imorgon kommer min älskade mamma hem igen. Hon har varit och lyxat till det i Lysekil hon. Gottat sig. Så imorgon ska jag träffa henne en snabbis så vi ska lösa det här med skorna och allt sen vet jag inte vad som händer mer. Blir kanske kanske en grillning med underbara Maria och hennes härliga familj. Hoppas vädret håller i sig bara och att jag känner mig lite friskare tills imorgon.

Nä nu ska jag kika vidare på nätet :)
Kommentarer
Postat av: P

Du får svaret på en liten stund :)

Hehe

2009-08-02 @ 23:20:50 // URL: http://petralu.blogg.se/
Postat av: Joanna

Gud vilken fin blogg! :O

2009-08-02 @ 23:23:20 // URL: http://mjadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0