Smärta

Natten närmar sig... Eller den är ju snarare här nu..
Varför blir allt värre på kvällar/nätterna för? Varför kryper alla känslor fram då? Känslor man kanske inte vill ta itu med... Skit skit skit vad jag Saknar DIG... Läste igenom gamla sms nyss... Det hugger i mitt hjärta. DU var alltid så snäll mot mig och såg alltid till att man hade det bra. Varför du av alla människor..?!

Jag känner att jag bara vill vara ensam nu men samtidigt så vill jag inte det.. Det är verkligen kluvna känslor jag har. Jag vill vara själv för att bara tänka en liten stund men samtidigt så vill jag ha mina nära och kära så nära inpå. Dom är ju bara ett telefonsamtal bort iofs... Faan .. klockan är lite över 1 och jag vet inte om jag vill stanna hemma.. Kanske fly en stund. Få skrika ...
Kommentarer
Postat av: Words by Saga

Hihi, varsågod :) hur mår du

2009-08-16 @ 09:46:03 // URL: http://sagaridde.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jepp :)

2009-08-16 @ 10:29:20 // URL: http://jenniestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0