Soff potatis

Nu har jag intagit soff-position. Här kommer jag nog spendera större delen av kvällen om det inte blir ändrade planer..
Jag mår verkligen inget bra alls. Hostar konstant och mår allmänt kasst. Det gör ont när jag sväljer och när jag hostar känns det som tusen rakblad. AOTCH!  Vad ska man ta sig till...?

Baby kom hem med pizzor för en liten stund sen. Det var gott med lite mat i magen eftersom jag verkligen inte orkat ställa mig och göra någon slags mat över huvudtaget. Inte ens frukost. Åt bara en "10 minuter"-slice på pizzan sen orkade jag inte mer. Bara det säger ju att jag verkligen är sjuk. Inte äta mer utav min favorit pizza ?! ojoj....

Ligger nu och kollar på The City och mår nästan sämre över det.. Finns det inget vettigare på tvn än att följa bortskämda rikemans ungar i N.Y...? Nä får bli en film istället...
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Amli

Du kanske fick svininfluensan av nått gammelt djur på kolmården :O

2009-08-08 @ 19:41:01 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0