Städa bör man...

Annars....Ja dör gör man ju inte men man kanske hamnar i det där hemska städprogrammet på fyran.. Vad vet jag. Idag har vi iallfall städat rent helt och hållet. Vi har ju speciella städ dagar här hemma. Det behövs och det är även bra för barnen att få lite rutin på det hela med att hålla rent och snyggt. Bra bra..
När vi städade hittade vi olika saker och upptäckte även att vi behövde inhandla lite saker så det ska vi åka iväg och göra nu. jag gjorde även sönder dusch munstycket förut så det får vi köpa ett nytt... tur att det  var mitt och inte tillhörande lägenheten :)
Nä nu står han och stampar här.. Dags att dra. hej så länge :)
Kommentarer
Postat av: malin

Städa bör man annars dör man! Städar gör man ändå dör man! :)



Har vi med gjort i dag.



Kram Ma

2009-08-02 @ 16:42:10 // URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Renée

jag längtar faktiskt efter min och rikards nya lägenhet, som vi förhoppningsvis får snabbt efter vi kommit tillbaka till sverige.

saknar hemmasysslor.. ^^

2009-08-02 @ 18:21:32 // URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0