Stockholm!


Ja då bär det av igen då :) Älskade älskade stockholm, äntligen möts vi igen..

Ska strax åka här. Vi har lämnat av barnen på dagis & skola, fixa lite ärenden och snart bär det då av emot storstan. En liten roadtrip för mig och Baby skulle man kunna säga. Detta ska bil spännande. Ska bli så gott att komma ifrån lilla Vänersborg för ett tag och få andas lite. Sen att jag får träffa min bror/bröder igen gör ju inte saken värre direkt :) Skoj skoj.

Så uppdatering på vägen blir det inget med utan vi hörs igen när jag kommer fram :)

Hoppas ni får en underbar dag!
Kommentarer
Postat av: malin

Åå,tack vilken fin komplimang!! :)



Ja man behöver ha haft lite sommar innan höst och vinter kommer.



Ha det så kul i Stockholm.



Kram Ma

2009-08-27 @ 14:55:15 // URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hoppas ni får det skojj här i Sthlm :)

2009-08-27 @ 15:50:00 // URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0