Tålamod?

Jag försöker ladda upp mängder av kort på Facebook men det verkar inte gå så bra.. Jag blir tokig. Antingen så är det mitt internet och min cp dator som krånglar eller så är det Facebook som bråkar med mig... Man kan lägga in dom, men när man ska trycka så dom verkligen kommer upp så hänger sig skiten och man får backa och göra om ALLT. Jag blir tokig. Jag har erkligen inte tålamod till sånt här.. GAsH!
Och snart kommer Rickard och barnen hem också, jag som hade velat göra klart detta innan dom kom..SUCK. Jäkla skit data!
AJA, ska göra ett försök till sen måste jag ta itu med tvätten..
hej så länge.
Glöm inte att rösta i inlägget nedan!
Kommentarer
Postat av: spiderchick

segt när tekniken strular! =)

2009-08-23 @ 17:43:10 // URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0