Te-kväll

Hemma igen efter en myskväll med tjejerna :) Jag gillar verkligen mina vänner. Satt hemma hos Sandra tillsammans med sandra såklart , Anki och Åsa. Åsas söta hund Bonzo var också givetvis på plats. Så sjukt söt hund. Vi blev nog kompisar rätt fort jag och han :) Vi drack te och pratade om allt möjligt. Fick även reda på när Ch begravning kommer att vara också... Det gäller att vara där i tid har jag hört eftersom kyrkan är så liten och tar inte in så mycket folk.. Så vill vi kunna komma in så är det tidigt på plats som gäller den dagen.

Hmm ska man göra nu då... Sitter och kollar på någon dokumentär om Hells Angels på tv4 HAHA! Säger då det.. Lite skoj är det faktiskt.. men men...
Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej fin blogg du har!:) Gå gärna in på min och kika på de senaste inlägget! säljer mina ritade bilder, Man kan även komma med önskemål om vad man villha för bilder

kram!:)

2009-08-17 @ 23:37:10 // URL: http://strandharen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0