Vänner

Jag har färgat håret... i brist på annat.. Det blev ingen vidare skillnad så nu blev jag ännu surare och bestämde mig för att lägga pengarna på frisören istället.. så jag får som jag vill...

Jag älskar mina vänner. Från hela mitt hjärta. Jag är så fruktansvärt glad att jag har er vid min sida i denna svåra tid. Att veta att man inte går igenom detta ensam. Att man har någon som förstår, någon som känner samma sak. Kanske hemskt att önska någon annan denna smärta men jag hade inte klarat det själv. Och jag vet att ni känner likadant.

Sandra mitt hjärta, jag Älskar dig så oerhört mycket! Vill att du ska veta det med !
Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

<3

2009-08-12 @ 00:00:04 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/
Postat av: TOBBE

Hej igen.förlåt om jag har varit seg med kommentarerna. har mkt att göra.om du inte har något annat för dig, så kan du får gärna läsa och kommentera dem senaste inläggen om mobbing som jag har skrivit. Du kommer inte bli missnöjd.Dem är värda att läsa igenom. Tro mig. Du kan kolla på kommentarerna som jag har fått så får du se. Jag vill bara försöka hjälpa med människor som har blivit utsatt för mobbing.

om du sover nu så får jag säger godnatt :)

2009-08-12 @ 02:59:20 // URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: attis

Vänner är det bästa som finns. Hoppas det känns bättre idag (hostan) Sorgen försvinner inte över en natt. Sköt om dej.

Kram

2009-08-12 @ 11:05:37 // URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0