Vilat..

Nu har jag vilat ögonen lite, snart dags att dra oss mot Vargön och hem till Madde och c/o. Dags för grillning idag igen. Men det är ju så himla gott att grilla när det äntligen är sommar. Man får passa på medans man har chansen.
SWOOSCH säger det så är det vinter och julafton.. -usch-
Får ta och ringa madde här nu innan vi åker och höra om dom köpte med sig all mat eller om vi ska köpa något på vägen. Man vet ju aldrig.
Kort från dagen kommer senare, hinner inte riktigt slänga in dom i datorn nu.
Hej så länge !


Ps. Jag tror min hals tar dö på mig... :(
Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Det måste ju vara skönt. Jag skulle vilja testa färga håret nån kul färg men jag börjar nog bli för gammal.

2009-08-06 @ 18:50:08 // URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0