Voff


Har precis kollat klart på filmen; Hundpensionatet eller Hotel for dogs som den heter på engelska. En riktigt söt liten familjefilm måste jag säga. Tror till och med jag fällde en tår eller två..Det kan visserligen vara annat som spelar in också Men ändå. Har ni en familj tycker jag absolut detta är en fin fin fredags film för hela familjen, barnen lär tycka den är underbar.
Det har verkligen blivit en hel del filmer nu det senaste. Men man kan ju inte göra så mycket annat. Har man fått order om vila så är det ju inte direkt så man springer ute.. Och inne finns det ju inte såå mycket att göra ändå, därav allt film tittande. Men det är bra, då kan jag ta igen massa filmer jag missat...

Snart kommer familjen hem också.. Då ska vi ta ett litet snack tror jag bestämt.... hmm

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiin blogg!!! (: /lillisenlindan.blogg.se

2009-08-12 @ 18:47:40 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0