Aino

 Blev ett litet impuls köp av en ny telefon idag :) Var ju inte längesen jag köpte mig en "ny" men den fick ju en spricka i glaset för inte så länge sen och det glaset skulle tydligen kosta massor att byta ut så jag kände att jag lika gärna kunde köpa mig en ny då. En jag verkligen ville ha :)
MEN jag tror jag har tagit mig lite vatten över huvudet haha! Den känns lite för Hi-Tech för min del. Fattar knappt hälften och förstår verkligen inte varför jag inte kan kopiera över mina sms till telefonminnet istället för att behöva ha kvar dom på smsminnet...Hmm.. Någon som vet??? Kommer nog ta ett tag innan man förstår sig på allt :) Men nöjd är jag iaf. Så nu hoppas jag den är bra. Det jag har hört om den har ju bara varit positivt så. Skönt det iaf :)

Det blev alltså en SonyEricsson AINO som ny telefon. Så nu ska jag sitta uppe en stund och pilla lite med den. Föra över musik och bilder osv från min gamla telefon. kanske en och annan film också ;) och sen ladda den över natten så jag kan använda den imorgon :) wie.
Nu är jag glad :D

Kommentarer
Postat av: K E L L I

Hejsan !

Just nu pågår en tävling i vårna blogg där du kan vinna en jul design , ta chansen & vinn den här - http://lottaochkelli.blogg.se/2009/december/tavling-juldesign.html#comment

kram :)

2009-12-18 @ 18:33:25 // URL: http://lottaochkelli.blogg.se/
Postat av: Bloggläsare

Min mamma hette Aino.

2009-12-19 @ 10:44:02 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0