Amerikat!


Har precis suttit och kollat på resor till drömmarnas land - USA. Dock bara en flygstol, enkel väg. Men tycker inte det var så saftigt dyrt ändå. Strax under 5000SEK. Är väl inte farligt? Men det var ju med ett avresedatum långt fram. Kanske blir billigare om man kör på sista minuten även på flygstolen. Jaja det återstår att se den dagen. Innan jag kommer SÅ långt så är det en hel del att stå i här hemma först. Men det kommer nog att vara väldigt pirrigt när man väl står där och väntar.. Jag är glad att jag kommer ha med mig min bror, en van världsresenär. Tur att ha med sig någon som kan lite mer än mig om man säger så. Känns säkrare då även om jag tror att jag hade klarat det själv också, men det är alltid lite godare med en slags "trygghet" vid sin sida :)

Men nog snackat om mina drömresor här.. Nu är jag så trött så ögonlocken hänger i knävecken. Dags att plocka upp tvätten nu, torr som blöt. Spelar ingen roll. Det som fortfarande är blött får hänga på tork här i lägenheten isåfall. Ska ju upp kvart i 9 imorgon bitti och fortsätta tvätta.. mindre kul. Men måste man ha kläder så måste man.. Ett nödvändigt ont.

Så nu får ni sova så gott mina kära läsare. Nu säger jag God Natt!

PS. Nu är det bara 22 timmar kvar till Julafton :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Ville bara kika in och önska dig en riktigt God Jul !!

Vad härligt med en resa till USA !

Hoppas du hittar en till riktigt bra pris !

2009-12-23 @ 22:30:58 // URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Stefan

Trevlig blogg du har:)



God Jul & Gott Nytt År!

2009-12-24 @ 00:21:54 // URL: http://funnyfarm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0